15 sadežev za zdrav prigrizek

1.JABOLKA (srednje jabolko - 80 kalorij, 0g maščob) pomagajo zmanjšati srčne bolezni.

1. JABOLKA (srednje jabolko – 80 kalorij, 0g maščob) pomagajo zmanjšati srčne bolezni.

2.MARELICE (3 marelice – 51kalorij, 0g maščob) vir beta karotena in vitamina A.

2. MARELICE (3 marelice – 51kalorij, 0g maščob) vir beta karotena in vitamina A.

3.BANANE (1 srednja banana – 105 kalorij, 0g maščob) vir kalija, ki je potreben za zdravo delovanje srca in mišic. (vir: Pixabay.com)

3. BANANE (1 srednja banana – 105 kalorij, 0g maščob) vir kalija, ki je potreben za zdravo delovanje srca in mišic. (vir: Pixabay.com)

4.ROBIDE (1 skodelica – 74 kalorij, 0g maščob) so bogate z vlakninami. (vir: Pixabay.com)

4. ROBIDE (1 skodelica – 74 kalorij, 0g maščob) so bogate z vlakninami. (vir: Pixabay.com)

5.ČEŠNJE (1 skodelica – 84 kalorij, 1g maščob) so bogate z antociani, ki varujejo srce. (vir: Pixabay.com)

5. ČEŠNJE (1 skodelica – 84 kalorij, 1g maščob) so bogate z antociani, ki varujejo srce. (vir: Pixabay.com)

6.GRENIVKA (1/2 grenivke – 39 kalorij, 0g maščob) vir vitamina C.

6. GRENIVKA (1/2 grenivke – 39 kalorij, 0g maščob) vir vitamina C. (vir: Pixabay.com)

7.BOROVNICE (1 skodelica – 81 kalorij, 0g maščob) pomagajo pri vnetju mehurja in ga tudi preprečujejo.

7. BOROVNICE (1 skodelica – 81 kalorij, 0g maščob) pomagajo pri vnetju mehurja in ga tudi preprečujejo. (vir: Pixabay.com)

8.KIVI ( 1 srednji kivi – 46 kalorij, 0g maščob) je poln vlaknin in vitamina C.

8. KIVI ( 1 srednji kivi – 46 kalorij, 0g maščob) je poln vlaknin in vitamina C. (vir: Pixabay.com)

9.MANGO (1 mango – 135 kalorij, 1g maščob) vsebuje beta karoten, ki pokrije priporočeno dnevno vrednost vitamina A.

9. MANGO (1 mango – 135 kalorij, 1g maščob) vsebuje beta karoten, ki pokrije priporočeno dnevno vrednost vitamina A. (vir: Pixabay.com)

10.POMARANČE (1 pomaranča – 61 kalorij, 0g maščob) vsebuje od 50 – 70mg vitamina C, folno kislino in kalcij.

10. POMARANČE (1 pomaranča – 61 kalorij, 0g maščob) vsebuje od 50 – 70mg vitamina C, folno kislino in kalcij.

11.PAPAJA (1 papaja – 113 kalorij, 0g maščob) vsebuje veliko vitamina C in zdravo mero vlaknin.

11. PAPAJA (1 papaja – 113 kalorij, 0g maščob) vsebuje veliko vitamina C in zdravo mero vlaknin.

12.SLIVE (1/3 skodelice – 87 kalorij, 0g maščob) vsebujejo vlaknine, ki so dobre pri prebavi.

12. SLIVE (1/3 skodelice – 87 kalorij, 0g maščob) vsebujejo vlaknine, ki so dobre pri prebavi.

13.RDEČE GROZDJE (1 skodelica – 113 kalorij, 0g maščob) ohranja zdravo srce.

13. RDEČE GROZDJE (1 skodelica – 113 kalorij, 0g maščob) ohranja zdravo srce. (vir: Pixabay.com)

14.MALINE (1 skodelica, 60 kalorij, 0g maščob) vsebujejo vlaknine in veliko dozo vitamina C.

14. MALINE (1 skodelica, 60 kalorij, 0g maščob) vsebujejo vlaknine in veliko dozo vitamina C. (vir: Pixabay.com)

15.JAGODE (1 skodelica – 50 kalorij, 0g maščob) polne vlaknin in vitamina c.

15. JAGODE (1 skodelica – 50 kalorij, 0g maščob) polne vlaknin in vitamina C. (vir: Pixabay.com)

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja