Miti o dietah in ali res ne smemo jesti zvečer?

Verjetno ste tudi vi ena izmed oseb, ki je v prazničnem času pridobila kakšen kilogram. Nič zato, obstaja vrsto diet ali pa malo gibanja, s katerimi odvečne kilograme izgubimo, vendar je pomembno, da upoštevate nasvete strokovnjakov in ne mitov. Preverili smo koliko resnice je dejansko v vseh teh “nasvetih”, ki jih prejmemo iz interneta ali od prijateljic.

MIT ŠTEVILKA 1: ZVEČER NE SMEMO JESTI

Kalorije štejejo in dnevni vnos kalorij šteje. Ni pomembno kdaj jih jeste, ali zvečer ali čez dan, morda celo ponoči. Ni dokazano, da samo zaradi tega, ker jeste zvečer pridobivate na teži.

Ne odrecite se večerji (vir: Pixabay.com)

Ne odrecite se večerji (vir: Pixabay.com)

MIT ŠTEVILKA 2: LAHKO JESTE KAR ŽELITE, DOKLER JE HRANA, KI JO ZAUŽIJETE ZDRAVA

Tudi to je na žalost samo mit. Zdrava hrana prav tako vsebuje kalorije, sol, sladkor in maščobe.

Zdrava prehrana prav tako vsebuje kalorije (vir: Pixabay.com)

Zdrava prehrana prav tako vsebuje kalorije

MIT ŠTEVILKA 3: ČE BOSTE TELOVADILI, LAHKO JESTE KAR ŽELITE.

Neresnično. Saj verjetno s telovadbo ne boste porabili toliko kalorij kot jih boste zaužili.

Telovadba koristi in pomaga pri izgubi teže, hkrati s pravilno prehrano (vir: Pixabay)

Telovadba koristi in pomaga pri izgubi teže, hkrati s pravilno prehrano (vir: Pixabay)

MIT ŠTEVILKA 4: ČE PRESKOČITE KAKŠEN OBROK DNEVNO, BOSTE LAŽJE IZGUBILI TEŽO

Neresnično. Saj preskakovanje obroka upočasni vaš metabolizem, kar pomeni, da boste še težje izgubili želene kilograme.

MIT ŠTEVILKA 5: JEJTE SOLATO IN HUJŠAJTE

Čeprav je solata nizkokaloričen obrok, prelivi za solato niso. V kolikor boste jedli solato brez “težkih” prelivov, je to zelo dobro za izgubljanje teže, saj je solata polna z vlakninami, ki pospešujejo metabolizem.

Vir: Pixabay.com

Solata je dobra, vendar brez kaloričnih prelivov. (vir: Pixabay.com)

MIT ŠTEVILKA 6: NE SMETE JESTI OGLJIKOVIH HIDRATOV!

Neresnično. Čeprav boste na začetku izgubili nekaj kilogramov, jih boste takoj, ko končate z dieto, pridobili nazaj. Ni prepovedano jesti ogljikovih hidratov, le prave morate izbrati. Belo moko, navadne testenine zamenjajte z polnozrnatimi, jejte sadje (razen banan, ki so precej kalorične), dalj časa boste siti in s tem boste preprečili dodaten vnos kalorij.

Kompleksni ogljikovi hidrati so zaželeni pri hujšanju. (vir: Pixabay.com)

Kompleksni ogljikovi hidrati so zaželeni pri hujšanju.

Držite se teh nasvetov, malo gibanja in primeren vnos kalorij, pa boste spet kot pred prazniki! Srečno 😉

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja