Nespečnost – premagajte jo s hrano

Ljudje smo zanimiva bitja. Zvečer ste utrujeni in komaj čakate, da pride čas, ko se lahko uležete v posteljo. In ko končno pride vaš čas, kar ne morete in ne morete zaspati, ne pomaga niti knjiga, niti štetje ovčk. Včasih že razmišljate, da bi potrebovali kakšno farmacevtsko pomoč pri nespečnosti? Nikar! Zadnje študije so pokazale, da ljudje, ki posegajo po tabletah proti nespečnosti, hitreje razvijejo raka, skrajša se jim tudi življenjska doba.

Poskusite nekaj ur pred spanjem zaužiti katero izmed naštetih živil, da boste lažje zaspali.

 

MED

Vir: Pixabay.com

Vir: Pixabay.com

Pred spanjem dodajte žličko meda toplemu mleku ali čaju. Glukoza v medu zniža nivo hormona, ki zvišuje nivo pozornosti pri človeku.

POLNOZRNATA ŽIVILA

Vir: Pixabay

Vir: Pixabay

Polnozrnata živila spodbujajo proizvodnjo inzulina, ki pripomore k proizvodnji aminokisline triptofan, ki deluje na možgane podobno kot pomirjevalo.

BANANE

Vir: Pixabay

Vir: Pixabay

Banane vsebujejo izjemen vir kalija, ki je esencialnega pomena za dober nočni spanec. Prav tako spodbujajo sproščanje hormonov, ki nas umirjajo.

OREŠČKI

Vir: Pixabay

Vir: Pixabay

Pest oreškov pred spanjem je prava odločitev. Spodbujajo nivo serotonina t.i. hormona sreče, ki nas hkrati pomirja in pripomore k brezskrbnemu spancu.

PERUTNINA

Vir: Pixabay

Vir: Pixabay

Vse vrste perutnine vsebujejo aminokislino triptofan, ki je naravno pomirjevalo možganom.

JOGURT

Vir: Pixabay

Vir: Pixabay

Jogurt vsebuje kalcij, ki pomaga pri proizvodnji aminokisline triptofan. Zato skodelica jogurta z vašim priljubljenim sadjem pred spanjem ne bo slaba odločitev.

Za boljši spanec znanstveniki priporočajo tudi skodelico zeliščnega čaja, stročnice in tudi češnje. Preizkusite naravne načine za lažje spanje, zagotovo vam bodo vsaj malo pripomogli k lažjemu spancu. Tudi v času polne lune.

 

 

 

 

Vir: popsugar.com

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja